Abonare Newsletter
mobile logo

Meniu la numai 21 de LEI

Ciorba, fel principal si garnitura

Promotie valabila de luni pana vineri, intre orele 12 si 18

Regulamentul cadru al campaniei “Card loialitate La Mama”

Perioada campaniei: 25.05.2016 – 01.07.2017

Campanie desfasurata pentru clientii companiei SC Trotter Restaurant SRL

Sectiunea 1. ORGANIZATORII SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Campania este organizata de catre S.C. TROTTER RESTAURANT S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 319 OB 18b, intrarea I, sector 6, inmatriculata la R.C. sub numarul J40/1438/1999, C.U.I. RO 11466740, cont IBAN nr. RO85BPOS70602560545RON0C, deschis la BancPost – Universitate, reprezentata de Dl Catalin Eugen Mahu, in calitate de Administrator. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile. Regulamentului Oficial al Campaniei, potrivit celor mentionate in continuare:

Sectiunea 2. ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI Campania este organizata si se desfasoara in toate restaurantele “La Mama” si se aplica DOAR pentru consumatia la masa, in restaurante.

Sectiunea 3. DURATA SI DREPTUL DE PARTICIPARE LA CAMPANIE Campania se va desfasura in intervalul 25.05.2016 – 01.07.2017. Campania se prelungeste automat, cu exceptia cazului in care organizatorul decide in alta directie. La campanie pot participa toate persoanele juridice si persoanele fizice care au implinit 18 ani la data intrarii in campanie, inclusiv.

Sectiunea 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE La aceasta campanie participa toate produsele comercializate in reteaua de restaurante “La Mama”, cu exceptia produselor din tutun, a ofertelor de tip “Meniu rapid”, “Meniul Zilei” si a tuturor pachetelor si ofertelor speciale diponibile. Nu se aplica in cazul pachetelor livrate la domiciliu.

Sectiunea 5. MECANISMUL PROMOTIEI
Pentru a participa la campania “Card loialitate La Mama”, clientul (consumatorul) trebuie sa aiba instalata aplicatia La Mama pentru smartphone pe telefonul sau mobil (sistem de operare iOS sau Android), sa acceseze butonul “Card loialitate” si sa se intregistreze prin una din cele patru optiuni disponibile: Facebook, Yahoo, Gmail sau Linkedin. Astfel, clientul va intra in posesia cardului sau de loialitate, care consta intr-un cod QR propriu. Dedesubt, clientul va avea afisat numarul de puncte acumulate. Este necesar ca accesarea sa se realizeze de fiecare data prin intermediul aceleasi optiuni.

La fiecare vizita in restaurant, pe nota de plata (proforma) clientul va gasi un cod QR, pe care va trebui sa il scaneze din interiorul aplicatiei La Mama pentru smartphone, utilizând butonul “Scan nota” sau direct din telefonul mobil. Astfel, acesta va acumula puncte. Mecanismul de colectare a punctelor este inscris in anexa 1. Cu ajutorul punctelor, clientul va putea beneficia de anumite premii, inscrise in anexa 2. Pentru a beneficia de aceste premii, clientului i se va scana codul QR de catre unul dintre angajatii restaurantului, iar din numarul total de puncte acumulate i se va scadea in mod automat valoarea premiului dorit, conform anexei 2.
Poate fi utilizat un singur voucher la o nota de plata.

SC Trotter Restaurant SRL isi rezerva dreptul de a modifica modul de acordare a premiilor, lista precum si valoarea in puncte a lor, fara anuntarea in prealabil a acestor modificari, prin modificarea anexei 1 si a anexei 2 a acestui regulament.

Sectiunea 6. DISPOZITII FINALE In cazul in care organizarea promotiei este impiedicata de evenimente de forta majora, organizatorul isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, incheierea sau prelungirea campaniei. Orice suspiciune de frauda poate duce la anularea si pierderea totala sau partiala a punctelor sau a dreptului de folosinta a acestora, precum si la suspendarea si anularea cardului. Orice card ce nu este folosit o perioda de 6 luni, isi pierde valabilitatea precum si punctele acumulate.

Avantaje cardului sunt valabile numai daca sunt anuntate inainte de emiterea bonului fiscal.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament, daca aceste modificari se impun pentru desfasurarea corecta, pe toata durata Campaniei, cu conditia informarii clientilor (consumatorilor) pe pagina dedicata de pe www.lamama.ro si prin Regulamentele puse la dispozitia cumparatorilor in restaurante si la sediul Organizatorului. In cadrul programului, nu pot participa la acest program angajatii SC Trotter Restaurant SRL si SC Lipscani Restaurant SRL, precum si rudele de gradul I ale acestora.

Pentru intrebari, sugestii, sesizari sau reclamatii va rugam sa ne contactati prin email la adresa card@lamama.ro.

Organizator:
S.C. TROTTER RESTAURANT S.R.L.

Anexa 8
Card Loialitate La Mama
Anexa 2 a prezentului contract se modifica dupa cum urmeaza:

Lista premiilor puse la dispozitia clientului de catre SC Trotter Restaurant SRL / SC Lipscani Restaurant SRL este disponibila in functie de locatie.
Premiile din restaurantele “La Mama” sunt:
a. 10 puncte = O portie mica Clatite
b. 10 puncte = Un Frappe
c. 10 puncte = Un Cocktail
d. 10 puncte = Cate un espresso la fiecare client aflat la masa
e. 20 puncte = O Limonada 1L
f. 22 puncte = Voucher discount 15%
g. 35 puncte = Voucher discount 25%

Premiile sunt disponibile in limita stocului.
Data 25.05.2016

“Descopera Romania Viticola” – editia Crama Oprisor Concurs 20.06 – 19.07.2014

Am lansat campania , o incursiune plina de savoare si arome in cele mai importante podgorii din Romania. Te asteptam la cele mai mestesugite insotiri de mancare delicioasa si vinuri pe masura!

In perioada 20.06.2014 – 19.07.2014 avem ca partener Crama Oprisor. Daca ne vizitezi in aceasta perioada, poti savura oferte de mancare si vinuri alese din regiunea Samburesti si poti participa la concursul cu premii pe care l-am pregatit.

Te asteptam in restaurantele participante in campanie – La Mama Stefan cel Mare, Delea Veche, Ateneu, Alba Iulia, Centrul Vechi si Universitate.

Regulament oficial al concursului “Descopera Romania Viticola – Crama Oprisor, iunie -iulie 2014”

Sectiunea 1. Desfasurarea campaniei.
1.1. Campania promotionala “Descopera Romania Viticola – Crama Oprisor, iunie-iulie 2014” se desfasoara sub brandul La Mama, prin compania S.C. Trotter Restaurant SRL cu sediul central in Splaiul Independentei nr 319, Sector 6, Bucuresti, Romania. Campania este valabila in 6 restaurante La Mama din Bucuresti (La Mama Stefan cel Mare, Delea Veche, Ateneu, Alba Iulia, Centrul Vechi si Universitate)care functioneaza sub brandul La Mama, in perioada 20.06.2014-19.07.2014. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi sau micsora perioada de desfasurare a concursului si de a aduce modificari prezentului regulament, pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul prin intermediul site-ului www.lamama.ro

Sectiunea 2. Conditii de participare la Concurs
2.1. Poate participa la Campanie orice persoana cu exceptia angajatilor Organizatorului precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora) care , in perioada 20.06.2014 – 19.07.2014, comanda ofertele campaniei in restaurantele La Mama participante la promotie.

2.2. Participarea la acest Concurs implica acceptarea prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament precum si posibilitatea folosirii in scop publicitar a povestii castigatorului precum si a pozelor realizate la primirea premiilor.

Sectiunea 3. Mecanism Concurs
3.1. Participa la concurs persoanele fizice care comanda in perioada mentionata mai sus, in oricare restaurant La Mama participant la promotie, una din cele 3 oferte combo ( mancare si vinuri Crama Oprisor) la preturi speciale. La orice comanda pe care o faci din oferta campaniei, vei primi un chestionar despre vin , pe care, daca il vei completa integral si il vei lasa in restaurant vei participa la tombola cu premii pe care o vom realiza pe data de 21 iulie 2014. Chestionarele din toate restaurantele participante la campanie vor primi un numar de ordine si vor fi introduse intr-o tragere la sorti prin random.org care va avea loc pe 21 iulie 2014. (detalii mai jos in regulament).

La tragerea la sorti participa numai persoanele care au accesat una din ofertele campaniei si care au primit chestionarul. Fiecare Chestionar trebuie sa fie insotit de nota de plata / bon fiscal care sa faca dovada achiztie oferta din cadrul campaniei. O persoana poate participa la Concurs de mai multe ori, daca atatea ori cate comenzi cu oferta din campanie efectueaza in aceasta perioada in restaurantele La Mama participante.
Prin completarea chestionarelor din concurs clientul La Mama isi da, implicit, acceptul ca organizatorul sa foloseasca informatiile completate in chestionar in cadrul campaniilor sale de comunicare,pentru statistici etc, fara a folosi datele persoanele ale clientului (nume, email, telefon) in comunicarile catre exterior fara acordul acestuia.

Desemarea castigatorilor se face prin intermediul random.org.

Castigatorii vor fi anuntati cu numele pe pagina de facebook pe data de 21 iulie 2014 atat pe pagina de facebook cat si pe email si telefon de catre Organizator.

3.2. PREMII
In cadrul acestui concurs desfasurat sub umbrela brandului La Mama se acorda urmatoarele 6 premii:

Locul 1 – 2 premii: fiecare premiu constand intr-o 1 sticla Smerenie, Crama Oprisor

Locul 2 – 2 premii: un premiu consta intr-o sticla de vin Dragaica – Crama Oprisor, iar al doilea premiu intr-o sticla de vin Rusalca – Crama Oprisor

Locul 3 – 2 premii : un premiu constand intr-o sticla de vin La Cetate Chardonnay – Crama Oprisor si un premiu 1 sticla de vin La Cetate Shiraz – Crama Oprisor .

Niciun castigator nu poate solicita/primi contravaloarea in bani a premiului sau!

3.3. Validarea castigatorului si acordarea premiului
3.3.1 Pentru a fi valide, chestionarele trebuie sa fie completate in intregime si sa fie insotite de nota plata/bon fiscal.
3.3.1. Premiul se acorda la cererea castigatorului oricand in perioada 21.07.2014- 10.08.2014 Termenul limita de solicitare a premiului este 10 august 2014.

Sectiunea 4. Litigii:
In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane.

Sectiunea 5. Prelucrarea datelor personale:
Prin prezentul, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor personale stocate pe durata Campaniei. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale articipantilor/castigatorilor la prezenta Campanie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare.

De asemenea, la cererea scrisa a participantului, datata si semnata, expediata pe adresa Splaiul Independentei 319 sector 6 ,Bucuresti, Romania, Organizatorul se obliga: sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit; sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date; sa inceteze prelucrarea datelor personale ale solicitantului;sa respecte normele legale privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Participantii la Concurs in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) si dreptul de a se adresa justitiei (art.18).

Scopurile constituirii bazei de date sunt: verificarea identitatii, scopuri statistice, promotionale, de informare prin diverse mijloace de comunicare (posta sau alte mijloace de comunicare electronice sau directe) cu privire la concursul “Descopera Romania Viticola – Crama Oprisor ” sau cu privire la alte actiuni ce se vor desfasura in viitor.

Compania TROTTER RESTAURANT SRL este inregistrata ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a datelor cu caracter personal cu nr. 0015271 din 05.08.2013.

Sectiunea 6. Incetarea concursului
Prezentul Concurs poate inceta numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora sau in cazul imposibilitatii Organizatorului , din motive independente de vointa sa de a continua prezentul concurs.

Nota: Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului regulament si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

Sectiunea 7. Regulamentul Oficial al Concursului
Regulamentul Oficial al acestei concurs este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe toata durata promotiei, pe site-ul www.lamama.ro/noutati.

*Nota: prezentul regulament se aplica celor 6 restaurante La Mama mentionate (atat cele apartinand companiei SC Trotter Restaurant SRL, cat si SC Lipscani Restaurant SRL).

“Descopera Romania Viticola” – Concurs luna mai / 05.05.2014

Am lansat campania , o incursiune plina de savoare si arome in cele mai importante podgorii din Romania. Te asteptam la cele mai mestesugite insotiri de mancare delicioasa si vinuri pe masura!

In luna mai avem ca partener vinuri din regiunea Samburesti. Daca ne vizitezi in perioada 05- 31mai 2014, poti savura oferte de mancare si vinuri alese din regiunea Samburesti si poti participa la concursul cu premii pe care l-am pregatit. Te asteptam in restaurantele participante in campanie – La Mama Stefan cel Mare, Delea Veche, Ateneu, Alba Iulia, Centrul Vechi si Universitate.

Regulament oficial al concursului “Descopera Romania Viticola – Domeniile Samburesti, mai 2014”

Sectiunea 1. Desfasurarea campaniei.
1.1. Campania promotionala “Descopera Romania Viticola – Domeniile Samburesti, mai 2014” se desfasoara sub brandul La Mama, prin compania S.C. Trotter Restaurant SRL cu sediul central in Splaiul Independentei nr 319, Sector 6, Bucuresti, Romania. Campania este valabila in 6 restaurante La Mama din Bucuresti (La Mama Stefan cel Mare, Delea Veche, Ateneu, Alba Iulia, Centrul Vechi si Universitate)care functioneaza sub brandul La Mama, in perioada 05.05-31.05.2014. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi sau micsora perioada de desfasurare a concursului si de a aduce modificari prezentului regulament, pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul prin intermediul site-ului www.lamama.ro

Sectiunea 2. Conditii de participare la Concurs
2.1. Poate participa la Campanie orice persoana cu exceptia angajatilor Organizatorului precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora) care , in perioada 05-31 mai 2014, comanda ofertele campaniei in restaurantele La Mama participante la promotie.
2.2. Participarea la acest Concurs implica acceptarea prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament precum si posibilitatea folosirii in scop publicitar a povestii castigatorului precum si a pozelor realizate la primirea premiilor.

Sectiunea 3. Mecanism Concurs
3.1. Participa la concurs persoanele fizice care comanda in perioada 05 – 31 mai 2014 in oricare restaurant La Mama participant la promotie una din cele 3 oferte combo ( mancare si vinuri din regiunea Samburesti) la preturi speciale. La orice comanda pe care o faci din oferta campaniei, vei primi un chestionar despre vin , pe care, daca il vei completa integral si il vei lasa in restaurant vei participa la tombola cu premii pe care o vom realiza pe data de 5 iunie 2014. Chestionarele din toate restaurantele participante la campanie vor primi un numar de ordine si vor fi introduse intr-o tragere la sorti prin random.org care va avea loc pe 5 iunie 2014. (detalii mai jos in regulament).

La tragerea la sorti participa numai persoanele care au accesat una din ofertele campaniei si care au primit chestionarul. Fiecare Chestionar trebuie sa fie insotit de nota de plata / bon fiscal care sa faca dovada achiztie oferta din cadrul campaniei. O persoana poate participa la Concurs de mai multe ori, daca atatea ori cate comenzi cu oferta din campanie efectueaza in aceasta perioada in restaurantele La Mama participante. Prin completarea chestionarelor din concurs clientul La Mama isi da, implicit, acceptul ca organizatorul sa foloseasca informatiile completate in chestionar in cadrul campaniilor sale de comunicare,pentru statistici etc, fara a folosi datele persoanele ale clientului (nume, email, telefon) in comunicarile catre exterior fara acordul acestuia.

Desemarea castigatorilor se face prin intermediul random.org.
Castigatorii vor fi anuntati cu numele pe pagina de facebook pe data de 6 iunie 2014 atat pe pagina de facebook cat si pe email si telefon de catre Organizator

3.2 PREMII
In cadrul acestui concurs desfasurat sub umbrela brandului La Mama se acorda urmatoarele 12 premii:

Locul 1.: cate o sticla de Cabernet Sauvignon Chateau Valvis + 1 cd cu trupa Vita de Vie + 1 carte “Femeile vin de pe Venus, barbatii de la baut”(3 premiii)
Locul 2.: cate o sticla de Chardonnay si Cabernet Sauvignon + 1 cd cu trupa Vita de Vie + 1 carte “Femeile vin de pe Venus,barbatii de la baut”(3 premii)
Locul 3.: cate o sticla de Rouge de Romanie + 1 cd cu trupa Vita de Vie + 1 carte “Femeile vin de pe Venus,barbatii de la baut”(6 premii)
Niciun castigator nu poate solicita/primi contravaloarea in bani a premiului sau!

3.3. Validarea castigatorului si acordarea premiului
3.3.1 Pentru a fi valide, chestionarele trebuie sa fie completate in intregime si sa fie insotite de nota plata/bon fiscal.
3.3.1. Premiul se acorda la cererea castigatorului oricand in perioada 6.06 – 30.06.2014. Termenul limita de solicitare a premiului este 30 iunie 2014.

Sectiunea 4. Litigii:
In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane.

Sectiunea 5. Prelucrarea datelor personale:
Prin prezentul, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor personale stocate pe durata Campaniei. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale articipantilor/castigatorilor la prezenta Campanie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare.

De asemenea, la cererea scrisa a participantului, datata si semnata, expediata pe adresa Splaiul Independentei 319 sector 6 ,Bucuresti, Romania, Organizatorul se obliga: sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit; sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date; sa inceteze prelucrarea datelor personale ale solicitantului;sa respecte normele legale privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Participantii la Concurs in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) si dreptul de a se adresa justitiei (art.18).

Scopurile constituirii bazei de date sunt: verificarea identitatii, scopuri statistice, promotionale, de informare prin diverse mijloace de comunicare (posta sau alte mijloace de comunicare electronice sau directe) cu privire la concursul “Descopera Romania Viticola – Casa de Vinuri Cotnari ” sau cu privire la alte actiuni ce se vor desfasura in viitor.

Compania TROTTER RESTAURANT SRL este inregistrata ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a datelor cu caracter personal cu nr. 0015271 din 05.08.2013.

Sectiunea 6. Incetarea concursului
Prezentul Concurs poate inceta numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora sau in cazul imposibilitatii Organizatorului , din motive independente de vointa sa de a continua prezentul concurs.

Nota: Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului regulament si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

Sectiunea 7. Regulamentul Oficial al Concursului
Regulamentul Oficial al acestei concurs este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe toata durata promotiei, pe site-ul ww.lamama.ro/noutati, precum si pe pagina de facebook: www.facebook.com/lamamarestaurant.

*Nota: prezentul regulament se aplica celor 6 restaurante La Mama mentionate (atat cele apartinand companiei SC Trotter Restaurant SRL, cat si SC Lipscani Restaurant SRL).

“Descopera Romania Viticola” – Concurs luna aprilie / 11.04.2014

Am lansat campania , o incursiune plina de savoare si arome in cele mai importante podgorii din Romania. Te asteptam la cele mai mestesugite insotiri de mancare delicioasa si vinuri pe masura!

In luna aprilie avem ca partener Casa de Vinuri Cotnari. Daca ne vizitezi in perioada 11 -30 aprilie 2014, poti savura oferte de mancare si vinuri alese de la Casa de Vinuri Cotnari si poti participa la concursul cu premii pe care l-am pregatit. Te asteptam in restaurantele participante in campanie – La Mama Stefan cel Mare, Delea Veche, Ateneu, Alba Iulia, Centrul Vechi si Universitate.

Regulament oficial al concursului “Descopera Romania Viticola – Casa de Vinuri Cotnari, aprilie 2014”

Sectiunea 1. Desfasurarea campaniei.
1.1. Campania promotionala “Descopera Romania Viticola – Casa de Vinuri Cotnari, aprilie 2014” se desfasoara sub brandul La Mama, prin compania S.C. Trotter Restaurant SRL cu sediul central in Splaiul Independentei nr 319, Sector 6, Bucuresti, Romania. Campania este valabila in 6 restaurante La Mama din Bucuresti (La Mama Stefan cel Mare, Delea Veche, Ateneu, Alba Iulia, Centrul Vechi si Universitate)care functioneaza sub brandul La Mama, in perioada 11.04-30.04.2014.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi sau micsora perioada de desfasurare a concursului si de a aduce modificari prezentului regulament, pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul prin intermediul site-ului www.lamama.ro

Sectiunea 2. Conditii de participare la Concurs
2.1. Poate participa la Campanie orice persoana cu exceptia angajatilor Organizatorului precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora) care , in perioada 11-30 aprilie 2014, comanda ofertele campaniei in restaurantele La Mama participante la promotie .

2.2. Participarea la acest Concurs implica acceptarea prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament precum si posibilitatea folosirii in scop publicitar a povestii castigatorului precum si a pozelor realizate la primirea premiilor.

Sectiunea 3. Mecanism Concurs
3.1. Participa la concurs persoanele fizice care comanda in perioada 11-30 aprilie 2014 in oricare restaurant La Mama participant la promotie uan din cele 3 oferte combo ( mancare si vin de la Casa de Vinuri Cotnari) la preturi speciale. La orice comanda pe care o faci din oferta campaniei, vei primi un chestionar despre vin , pe care, daca il vei completa integral si il vei lasa in restaurant vei participa la tombola cu premii pe care o vom realiza pe data de 5 mai 2014. Chestionarele din toate restaurantele participante la campanie vor primi un numar de ordine si vor fi introduse intr-o tragere la sorti prin random.org care va avea loc pe 5 mai 2014. (detalii mai jos in regulament).

La tragerea la sorti participa numai persoanele care au accesat una din ofertele campaniei si care au primit chestionarul. Fiecare Chestionar trebuie sa fie insotit de nota de plata / bon fiscal care sa faca dovada achiztie oferta din cadrul campaniei. O persoana poate participa la Concurs de mai multe ori, daca atatea ori cate comenzi cu oferta din campanie efectueaza in aceasta perioada in restaurantele La Mama participante. Prin completarea chestionarelor din concurs clientul La Mama isi da, implicit, acceptul ca organizatorul sa foloseasca informatiile completate in chestionar in cadrul campaniilor sale de comunicare,pentru statistici etc, fara a folosi datele persoanele ale clientului (nume, email, telefon) in comunicarile catre exterior fara acordul acestuia. Desemarea castigatorilor se face prin intermediul random.org.

Castigatorii vor fi anuntati cu numele pe pagina de facebook pe data de 6 mai 2014 atat pe pagina de facebook cat si pe email si telefon de catre Organizator

3.2 PREMII In cadrul acestui concurs desfasurat sub umbrela brandului La Mama se acorda un premiu I si un premiu II . Premiul I al concursului este un bax de vin gama Domenii Casa de Vinuri Cotnari. Premiul 2 al concursului consta intr-un set de pahare de vin personalizate. Niciun castigator nu poate solicita/primi contravaloarea in bani a premiului sau!

3.3. Validarea castigatorului si acordarea premiului
3.3.1 Pentru a fi valide, chestionarele trebuie sa fie completate in intregime si sa fie insotite de nota plata/bon fiscal.
3.3.1. Premiul se acorda la cererea castigatorului oricand in perioada 6.05-31.05.2014. Termenul limita de solicitare a premiului este 31 mai 2014.

Sectiunea 4. Litigii: In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane.

Sectiunea 5. Prelucrarea datelor personale: Prin prezentul, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor personale stocate pe durata Campaniei. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale articipantilor/castigatorilor la prezenta Campanie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare.

De asemenea, la cererea scrisa a participantului, datata si semnata, expediata pe adresa Splaiul Independentei 319 sector 6 ,Bucuresti, Romania, Organizatorul se obliga: sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit; sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date; sa inceteze prelucrarea datelor personale ale solicitantului;sa respecte normele legale privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Participantii la Concurs in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) si dreptul de a se adresa justitiei (art.18).

Scopurile constituirii bazei de date sunt: verificarea identitatii, scopuri statistice, promotionale, de informare prin diverse mijloace de comunicare (posta sau alte mijloace de comunicare electronice sau directe) cu privire la concursul “Descopera Romania Viticola – Casa de Vinuri Cotnari ” sau cu privire la alte actiuni ce se vor desfasura in viitor. Compania TROTTER RESTAURANT SRL este inregistrata ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a datelor cu caracter personal cu nr. 0015271 din 05.08.2013.

Sectiunea 6. Incetarea concursului Prezentul Concurs poate inceta numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora sau in cazul imposibilitatii Organizatorului , din motive independente de vointa sa de a continua prezentul concurs. Nota: Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului regulament si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

Sectiunea 7. Regulamentul Oficial al Concursului Regulamentul Oficial al acestei concurs este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe toata durata promotiei, pe site-ul ww.lamama.ro/noutati, precum si pe pagina de facebook: www.facebook.com/lamamarestaurant. *Nota: prezentul regulament se aplica celor 6 restaurante La Mama mentionate (atat cele apartinand companiei SC Trotter Restaurant SRL, cat si SC Lipscani Restaurant SRL).

“Povestea ta La Mama”, Concurs Aniversar 15 ani La Mama Februarie – Martie 2014

In 27 febuarie 2014, La Mama implineste 15 ani! Iar cu aceasta ocazie lansam un concurs de povesti destinat clientilor nostri, cu super premii aniversare.

Daca ne vizitezi in perioada 27 februarie – 31 martie, la orice comanda pe care o faci in restaurantele La Mama, vei primi o foaie speciala pe care, daca doresti, poti impartasi povestea ta in legatura cu La Mama, prin text sau desen. De asemenea, poti sa folosesti si aplicatia noastra speciala pentru campanie de pe pagina noastra de facebook (facebook.com/lamamarestaurant), pe site sau prin aplicatia La Mama pentru smartphone. Toate aceste povesti vor fi postate pe pagina noastra de facebook. Se vor alege 3 castigatori prin random.org care vor castiga super premii aniversare (detalii mai Regulament oficial al concursului “Povestea ta La Mama”

Sectiunea 1. Desfasurarea campaniei.
1.1. Campania promotionala “Povestea ta La Mama” se desfasoara sub brandul La Mama, prin compania S.C. Trotter Restaurant SRL cu sediul central in Splaiul Independentei nr 319, Sector 6, Bucuresti, Romania.

Campania este valabila in toate restaurantele din Bucuresti care functioneaza sub brandul La Mama, in perioada 27.02.2014 – 31.03.2014.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi sau micsora perioada de desfasurare a concursului si de a aduce modificari prezentului regulament, pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul prin intermediul site-ului www.lamama.ro

Sectiunea 2. Conditii de participare la Concurs
2.1. Poate participa la Campanie orice persoana cu exceptia angajatilor Organizatorului precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora) care in perioada 27 februarie – 31 martie 2014 consuma in oricare dintre restaurantele La Mama. De asemenea, pot participa la concurs persoanele care viziteaza pagina noastra de facebook si sunt fani ai acesteia, viziteaza site-ul www.lamama.ro sau acceseaza aplicatia La Mama pentru smartphone (numite in prezentul regulament “Canale online”).

2.2. Participarea la acest Concurs implica acceptarea prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament precum si posibilitatea folosirii in scop publicitar a povestii castigatorului precum si a pozelor realizate la primirea premiilor.

Sectiunea 3. Mecanism Concurs
3.1.1. Participa la concurs persoanele fizice care comanda in oricare restaurant La Mama in perioada 27 februarie – 31 martie 2014. Numai persoanele care comanda vor primi foile special pregatite pentru participarea la acest concurs. Pot participa la concurs persoanele care acceseaza pagina de facebook facebook.com/ lamamarestaurant, sunt fani si isi inscriu povestea folosind aplicatia special destinata.

Pot participa la concurs persoanele care acceseaza site-ul www.lamama.ro in perioada mentionata si se inscriu folosind pagina speciala destinata Campaniei.

Pot participa la concurs persoanele care au instalat aplicatia La Mama pentru smartphone si acceseaza butonul Povestea ta La Mama, inscriindu-si povestea. O persoana poate participa la Concurs de mai multe ori, daca atatea ori cate comenzi efectueaza in aceasta perioada in oricare restaurant La Mama. De asemenea, pot participa la Concurs de mai multe ori folosind oricare din Canalele online mentionate.

3.1.2. Numai in perioada 27 februarie – 31 martie 2014 pot fi completate foile speciale Dupa completarea lor, acestea vor fi lasate in restaurant pentru a fi scanate si postate pe pagina de facebook La Mama.

Vor participa la concurs numai foile completate cu: povestea clientilor continand experienta acestora legata de La Mama (text sau desen) si datele personale (nume-prenume, email, telefon), date necesare pentru ca persoana care va castiga concursul sa poata fi anuntata.

Prin completarea foilor din concurs clientul La Mama isi da, implicit, acceptul ca povestea sa, sa fie postata pe pagina de facebook La Mama (fara a fi dezvaluite datele personale), in albumul special creat pentru acest concurs, intitulat Povestea ta La Mama si sa fie folosita in comunicarile sale, povestea devenind proprietatea organizatorului. Povestile vor fi scanate si postate in respectivul album intr-un termen de maxim 72 ore.

Fiecare poveste primeste un numar de inregistrare, in ordinea intrarii in concurs.Fiecare participant la concurs este rugat sa verifice ca povestea lui se afla in albumul mai sus mentionat.

Daca este sesizata vreo eroare, este rugat sa ne trimita un email la adresa card@lamama.ro. Sesizarile se pot face pana la data de 1 aprilie. Dupa aceasta data, sesizarile nu se vor mai lua in considerare. Cei 3 castigatori vor fi anuntati pe data de 1 aprilie, (atat pe pagina de facebook cat si pe email si telefon de catre Organizator. Desemarea castigatorilor se face prin intermediul random.org

3.1.3. In cadrul acestui concurs desfasurat sub umbrela brandului La Mama se acorda un premiu I, un premiu II si un premiu III.

Premiul I al concursului este 1 city break in Viena pentru doua persoane, in iunie 2014. Valoarea premiului este de 2710 lei (curs BNR 26 februarie 2014).
Premiul 2 al concursului consta intr-o cina in restaurantele La Mama pentru maxim patru persoane, fara buget limitat de consumatie. Aceasta poate fi luata in perioada 1-30 aprilie 2014 in restaurantul ales de castigator. Nu se bucura de gratuitate produsele din tutun din restaurantele La Mama. Castigatorul ii va transmite Organizatorului data si locatia pentru ridicarea premiului.
Premiul 3 al concursului consta intr-un bax de vin Poem (6 sticle a cate 750 ml), la alegerea castigatorului (Poem in Alb, Poem in Rosu, Poem Rose, Poem Feteasca Neagra) si 6 pahare de vin.

Niciun castigator nu poate solicita/primi contravaloarea in bani a premiului sau.

Sectiunea 4: Validarea castigatorului si acordarea premiului
4.1.1. Pentru a fi valide, paginile cu povesti trebuie sa contina atat povestea (text sau desen) cat si datele persoanele completate, iar povestea trebuie sa aibe legatura cu La Mama. Nu vor intra in concurs povestile care nu au legatura cu intamplari in restaurantele Organizatorul are libertatea de a nu lua in considerare si implicit a publica povestile cu caracter vulgar sau obscen sau care considera ca dauneaza imaginii brandului sau restaurantelor La Mama.

4.1.2. Premiul se acorda la cererea castigatorului oricand in perioada 1.04-30.04.2014. Termenul limita de solicitare a premiului este 30 aprilie 2014. Exceptie face premiul I care va fi oferit clientului in luna iunie 2014.

Sectiunea 5. Litigii:In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor

Sectiunea 6. Prelucrarea datelor personale: Prin prezentul, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor personale stocate pe durata Campaniei. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale articipantilor/castigatorilor la prezenta Campanie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei De asemenea, la cererea scrisa a participantului, datata si semnata, expediata pe adresa Splaiul Independentei 319 sector 6 ,Bucuresti, Romania, Organizatorul se obliga: sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit; sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date; sa inceteze prelucrarea datelor personale ale solicitantului;sa respecte normele legale privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Participantii la Concurs in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) si dreptul de a se adresa justitiei (art.18). Scopurile constituirii bazei de date sunt: verificarea identitatii, scopuri statistice, promotionale, de informare prin diverse mijloace de comunicare (posta sau alte mijloace de comunicare) cu privire la concursul “Povestea ta La Mama” sau cu privire la alte actiuni Compania TROTTER RESTAURANT SRL este inregistrata ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a datelor cu caracter personal cu nr.

Sectiunea 7. Incetarea concursului Prezentul Concurs poate inceta numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora sau in cazul imposibilitatii Organizatorului , din motive independente de vointa sa de a continua prezentul concurs.

Nota: Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului regulament si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, confirmat de Camera de Comert si Industrie

Sectiunea 8. Regulamentul Oficial al Concursului Regulamentul Oficial al acestei concurs este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe toata durata promotiei, pe site-ul ww.lamama.ro/noutati, precum si pe pagina de facebook: www.facebook.com/lamamarestaurant

*Nota: prezentul regulament se aplica tuturor restaurantelor care functioneaza sub brandul La Mama (atat cele apartinand companiei SC Trotter Restaurant SRL, cat si SC Lipscani Restaurant SRL).

Regulament oficial al concursului “Inca o fila din povestea voastra-n doi”

Sectiunea 1. Desfasurarea campaniei.
1.1. Organizatorul campaniei promotionale “ Inca o fila din povestea voastra-n doi “ este S.C. Trotter Restaurant SRL (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul central in Splaiul Independentei nr 319, Sector 6, Bucuresti, Romania).

1.2. Campania promotionala “ Inca o fila din povestea voastra-n doi “ (numita in prezentul regulament “Campania”) se desfasoara in lantul de retaurante La Mama din Bucuresti, in perioada 14.02.2014 – 21.02.2014
Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi sau micsora perioada de desfasurare a concursului si de a aduce modificari prezentului regulament, pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul prin intermediul site-ului www.lamama.ro

Sectiunea 2. Conditii de participare la Concurs
2.1. Poate participa la Campanie orice persoana cu exceptia angajatilor Organizatorului precum si membrii familiilor acestora (soti/sotii si rudele de gradul intai ale acestora) care in perioada 14-16 februarie 2014 consuma in oricare dintre restaurantele La Mama.

2.2. Participarea la acest Concurs implica acceptarea prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament precum si posibilitatea folosirii in scop publicitar a povestii castigatorului precum si a pozelor realizate la primirea premiului – cina in restaurant La Mama fara nici o plata.

Sectiunea 3. Mecanism Concurs
3.1.1. Participa la concurs persoanele fizice care comanda in oricare restaurant La Mama in perioada 14-16 februarie 2014. Numai persoanele care comanda vor primi foile special pregatite pentru participarea la acest concurs.

3.1.2.O persoana poate participa la Concurs de mai multe ori, daca atatea ori cate comenzi efectueaza in aceasta perioada in oricare restaurant La Mama. Fiecare foaie speciala va fi insotita de nota de plata/bon fiscal pentru a demonstra calitatea de client La Mama.

3.1.3. Numai in perioada 14-16 februarie pot fi completate foile speciale. Dupa completarea lor, acestea vor fi lasate in restaurant pentru a fi scanate si postate pe pagina de facebook La Mama. Vor participa la concurs numai foile completate cu: povestea de iubire (text sau desen) si datele personale ( nume-prenume, email, telefon), date necesare pentru ca persoana care va castiga concursul sa poata fi anuntata.

Prin completarea foilor din concurs clientul La Mama isi da, implicit, acceptul ca povestea sa, sa fie postata pe pagina de facebook La Mama ( fara a fi dezvaluite datele personale), in albumul special creat pentru acest concurs, intitulat Concurs Valentine s Day 2014. Povestile vor fi scanate si postate in respectivul album pe data de 17 februarie 2014.

Povestea care va aduna cele mai multe like-uri in perioada 17-21 februarie 2014, va fi desemnata castigatoare. Pe data de 22 februarie 2014 castigatorul va fi anuntat ( atat pe pagina de facebook cat si pe email si telefon de catre Organizator.

Ulterior Castigatorul va anunta Organizatorul data si locatia pentru ridicarea premiului – cina in valoare de maxim 450 lei in oricare restaurant La Mama din Bucuresti.

3.1.4. Premiul concursului este 1 cina pentru maxim patru persoane, in valoare de maxim 450 lei, care poate fi luata de catre castigator si invitatii sai, in oricare restaurant La Mama din Bucuresti in perioada 22.02.2014- 15.03.2014. Nu se bucura de gratuitate produsele din tutun din Restaurantele La Mama.

Sectiunea 4: Validarea castigatorului si acordarea premiului
4.1.1. Pentru a fi valide, paginile cu povesti trebuie sa contina atat povestea text sau desen) cat si datele persoanele completate. Organizatorul are libertatea de a nu lua in considerare si implicit a publica povestile cu caracter vulgar sau obscen sau care considera ca dauneaza imaginii brandului sau restaurantelor La Mama.

4.1.2. Premiul se acorda la cererea castigatorului oricand in perioada 22.02-15.03.2014. Termenul limita de solicitare a premiului este 12 martie 2014.

Sectiunea 5. Litigii: In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane.

Sectiunea 6. Prelucrarea datelor personale: Prin prezentul, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor personale stocate pe durata Campaniei. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale articipantilor/castigatorilor la prezenta Campanie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare.

De asemenea, la cererea scrisa a participantului, datata si semnata, expediata pe adresa Splaiul Independentei 319 sector 6 ,Bucuresti, Romania, Organizatorul se obliga: sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit; sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date; sa inceteze prelucrarea datelor personale ale solicitantului;sa respecte normele legale privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Participantii la Concurs in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) si dreptul de a se adresa justitiei (art.18).

Scopurile constituirii bazei de date sunt: verificarea identitatii, scopuri statistice, promotionale, de informare prin diverse mijloace de comunicare (posta sau alte mijloace de comunicare) cu privire la concursul “Inca o fila din povestea voastra-n doi” sau cu privire la alte actiuni ce se vor desfasura in viitor. Compania TROTTER RESTAURANT SRL este inregistrata ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a datelor cu caracter personal cu nr. 0015271 din 05.08.2013.

Sectiunea 7. Incetarea concursului
Prezentul Concurs poate inceta numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora sau in cazul imposibilitatii Organizatorului , din motive independente de vointa sa de a continua prezentul concurs.

Nota: Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului regulament si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

Sectiunea 8. Regulamentul Oficial al Concursului
Regulamentul Oficial al acestei concurs este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe toata durata promotiei, pe site-ul ww.lamama.ro/noutati, precum si pe pagina de facebook: www.facebook.com/lamamarestaurant

Regulamentul cadru al campaniei “Buletin de La Mama”

Perioada campaniei: 27.02.2013 – 30.04.2013

Campanie desfasurata pentru clientii companiei SC Trotter Restaurant SRL

Sectiunea 1. ORGANIZATORII SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Campania este organizata de catre S.C. Trotter Restaurant S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 319 OB 18b, intrarea I, sector 6, inmatriculata la R.C. sub numarul J40/1438/1999, C.U.I. RO 11466740, cont IBAN nr. RO85BPOS70602560545RON0C, deschis la BancPost – Universitate, reprezentata de Dl Catalin Eugen Mahu, in calitate de Administrator Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Campaniei, potrivit celor mentionate in continuare:

Sectiunea 2. ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI Campania este organizata si se desfasoara in toate restaurantele “La Mama” si se aplica doar pentru consumatia la masa, in restaurante.

Sectiunea 3. DURATA SI DREPTUL DE PARTICIPARE LA CAMPANIE Campania se va desfasura in intervalul 27.02.2013 – 30.04.2013. La campanie pot participa toate persoanele juridice si persoanele fizice care au implinit 18 ani la data de 27.02.2013.

Sectiunea 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE La aceasta campanie participa toate produsele comercializate in reteaua de restaurante “La Mama”, in limita stocului disponibil, cu exceptia acelor produse care fac obiectul altor promotii sau au aplicate orice alte discounturi, si a produselor din categoria tigari. De asemenea, nu se aplica in cazul ofertei in cazul pachetor livrate la domiciliu sau ridicate din restaurant.

Sectiunea 5. MECANISMUL PROMOTIEI Pentru a participa la campania “Buletin de La Mama”, clientul (consumatorul) trebuie sa achizitioneze orice produs, cu exceptia celor din tutun, din oricare dintre restaurantele La Mama in data de 27 februarie 2013. Odata cu nota de plata, fiecare client de la masa va primi un singur card razuibil. Clientul poate beneficia de cadoul inscris pe acest card intr-o consumatie ulterioara in perioada 1 martie – 30 aprilie, indiferent in care restaurant “La mama” a fost acordat card si, respectiv, in care altul a fost prezentat. Clientul nu poate beneficia de cadou in nota curenta.

Se ofera un total de 4300 carduri razuibile, fiecare dintre ele având inscris un cadou, dupa cum urmeaza:

– 10 cadouri – 50% reducere, in cadrul unei consumatii ulterioare
– 90 cadouri – 30% reducere, in cadrul unei consumatii ulterioare
– 4000 cadouri – 10% reducere, in cadrul unei consumatii ulterioare
– 200 cadouri – 1 sticla de vin Poem in Rosu (750 ml) sau Poem in Alb (750 ml), la alegerea clientului, in cadrul unei consumatii ulterioare

Cardurile sunt transmisibile si nu se cumuleaza (nu se pot folosi mai multe carduri intr-o singura nota de plata). In schimbul acestor carduri, clientul nu poate solicita si respectiv primi contravaloarea in moneda a cadoului inscris. Dupa utilizare, cardul ramâne la vânzator.

Sectiunea 6. DISPOZITII FINALE In cazul in care organizarea promotiei este impiedicata de evenimente de forta majora, organizatorul isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, incheierea sau prelungirea campaniei.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament, daca aceste modificari se impun pentru desfasurarea corecta, pe toata durata Campaniei, cu conditia informarii clientilor (consumatorilor) pe pagina dedicata de pe www.lamama.ro si prin Regulamentele puse la dispozitia cumparatorilor in restaurante si la sediul Organizatorului.

In cadrul programului, nu pot participa la acest program angajatii SC Trotter Restaurant SRL si SC Lipscani Restaurant SRL, precum si rudele de gradul I ale acestora.

Organizator: S.C. Trotter Restaurant S.R.L.

Anexa 1
Card Loialitate La Mama
Mecanismul de colectare al punctelor din cadrul campaniei „Card Loialitate La mama” se supune urmatoarelor reguli:

1. Puncte acordate in baza consumatiei, la nota de plata, dupa cum urmeaza:
– Pentru o nota de plata cu o valoare cuprinsa intre 10-40 lei, clientul primeste un bonus in valoare de 2 puncte
– Pentru o nota de plata cu o valoare cuprinsa intre 40 si 100 lei, clientul primeste un bonus in valoare de 7 puncte.
– Pentru o nota de plata cu o valoare cuprinsa intre 100 si 200 lei, clientul primeste un bonus in valoare de 15 puncte.
– Pentru o nota de plata cu o valoare de peste 200 lei, clientul primeste un bonus in valoare de 25 puncte.

2. Puncte bonus:
– La activarea cardului, clientul primeste un bonus in valoare de 5 puncte.
– La prima vizita in oricare dintre cele 8 locatii La Mama, clientul primeste un bonus in valoare de 5 puncte.
– Pentru minim 4 vizite pe saptamâna, indiferent de locatie, clientul primeste un bonus in valoare de 5 puncte.
– Pentru minim o vizita/luna in fiecare din cele 8 restaurante, clientul primeste un bonus in valoare de 20 puncte.

Clientul poate scana maxim doua note de plata in fiecare zi. Fiecare nota de plata poate fi scanata o singura data, cu un singur telefon mobil. Scanarea se poate face in maxim 20 minute de la momentul emiterii notei de plata.

Anexa 2
Card Loialitate La Mama

Lista premiilor puse la dispozitia clientului de catre SC Trotter Restaurant SRL este urmatoarea:
a. 10 puncte : un produs din meniul de dulciuri sau clatite / un rând de cafea espresso pentru toata masa / un pahar de vin Poem, la alegere / un cocktail
b. 20 puncte = o carafa de limonada cu zahar sau miere la 1l
c. 50 puncte = o sticla de vin Poem in Rosu sau Poem in Alb, la alegere / un six-pack de bere Carlsberg la 0,33l
d. 50 puncte = un voucher de discount de 50 lei, care poate fi folosit in cadrul unei consumatii ulterioare
e. 75 puncte = un proposp de plaja La Mama
f. 90 puncte = un voucher de discount de 100 lei, care poate fi folosit in cadrul unei consumatii ulterioare
g. 160 puncte = un voucher de discount de 200 lei, care poate fi folosit in cadrul unei consumatii ulterioare
h. 250 puncte = un bilet la Revelionul La Mama

Anexa 3
Card Loialitate La Mama
1. Regulamentul campaniei se modifica dupa cum urmeaza:

Sectiunea 2. ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara in toate restaurantele “La Mama” si cafenelele „Cafepedia”din Bucuresti si se aplica DOAR pentru consumatia la masa, in restaurante.

Sectiunea 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
La aceasta campanie participa toate produsele comercializate in reteaua de restaurante “La Mama” si cafenelele „Cafepedia” din Bucuresti, cu exceptia produselor din tutun. Nu se aplica in cazul pachetelor livrate la domiciliu.

Sectiunea 5. MECANISMUL PROMOTIEI
Pentru a participa la campanie, clientul poate accesa atât aplicatia La Mama pentru smartphone, cât si aplicatia Cafepedia pentru smartphone. Pentru a putea beneficia de aceleasi puncte, clientul trebuie sa se inregistreze in ambele aplicatii folosind acelasi cont.

2. Anexa 1 a prezentului regulament se modifica dupa cum urmeaza:
Mecanismul de colectare al punctelor din cadrul campaniei „Card Loialitate La mama” se supuneurmatoarelor reguli:

1.Puncte acordate in baza consumatiei, la nota de plata, dupa cum urmeaza:
-Pentruo nota de plata cu o valoare cuprinsa intre 10-40 lei, clientul primeste un bonus in valoare de 2 puncte
-Pentru o nota de plata cu o valoare cuprinsa intre 40 si 100 lei, clientul primeste un bonus in valoare de 7 puncte.
-Pentru o nota de plata cu o valoare cuprinsa intre 100 si 200 lei, clientul primeste un bonus in valoare de 15 puncte.
-Pentru o nota de plata cu o valoare de peste 200 lei, clientul primeste un bonus in valoare de 25 puncte.

2. Puncte bonus:
-La activarea cardului, clientul primeste un bonus in valoare de 5 puncte.
-La completarea optionala a datei de nastere, clientul primeste 5 puncte.
-La prima vizita in oricare dintre cele 9 locatii La Mama sau 2 locatii Cafepedia din Bucuresti, clientul primeste un bonus in valoare de 5 puncte.
-Pentru minim 4 vizite pe saptamâna, indiferent de locatie, clientul primeste un bonus in valoare de 5 puncte.
-Pentru minim o vizita/luna in cel putin 8 locatii, clientul primeste un bonus in valoare de 20 puncte.

3. Anexa 2 a prezentului contract se modificadupa cum urmeaza:
Lista premiilor puse la dispozitia clientului de catre SC Trotter Restaurant SRL este disponibila in functie de locatie.

Premiile din restaurantele “La Mama” sunt:
a.10 puncte = un produs din meniul de dulciurisauclatite / un rând de cafeapentrutoatamasa / un pahar de prosecco / un cocktail
b.20 puncte = o carafa de limonada cu zaharsaumiere la 1l
c.40 puncte = o sticla de vin Poem inRosusau Poem inAlb la alegere / un six-pack de bere Carlsberg la 0,33l
d.50 puncte = un voucher de discount de 50 lei pe care ilpotifolosi la o consumatieulterioara
e.75 puncte = un prosop de plaja La Mama
f.90 puncte = un voucher de discount de 100 lei pe care ilpotifolosi la o consumatieulterioara
g.160 puncte = un voucher de discount de 200 lei pe care ilpotifolosi la o consumatieulterioara
h.250 puncte = un bilet la Revelionul La Mama
Premiile din cafenelele “Cafepedia” din Bucuresti sunt:
a.10 puncte = un produs de patiserie, la alegere
b.20 puncte = un desert la alegere

Data: 02.05.2013

Anexa 4
Card Loialitate La Mama

Regulamentul campaniei se modifica dupa cum urmeaza:
Sectiunea 2. ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara in toate restaurantele “La Mama” si cafenelele „Cafepedia”din Bucuresti si Mamaia si se aplica DOAR pentru consumatia la masa, in restaurante.

Sectiunea 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
La aceasta campanie participa toate produsele comercializate in reteaua de restaurante “La Mama” si cafenelele „Cafepedia” din Bucuresti si Mamaia, cu exceptia produselor din tutun. Nu se aplica in cazul pachetelor livrate la domiciliu. .

Anexa 1 a prezentului regulament se modifica dupa cum urmeaza:
Mecanismul de colectare al punctelor din cadrul campaniei „Card Loialitate La mama” se supune urmatoarelor reguli:

2.Puncte acordate in baza consumatiei, la nota de plata, dupa cum urmeaza:
-Pentru o nota de plata cu o valoare cuprinsa intre 10-40 lei, clientul primeste un bonus in valoare de 2 puncte
-Pentru o nota de plata cu o valoare cuprinsa intre 40 si 100 lei, clientul primeste un bonus in valoare de 7 puncte.
-Pentru o nota de plata cu o valoare cuprinsa intre 100 si 200 lei, clientul primeste un bonus in valoare de 15 puncte.
-Pentru o nota de plata cu o valoare de peste 200 lei, clientul primeste un bonus in valoare de 25 puncte.

2. Puncte bonus:
-La activarea cardului, clientul primeste un bonus in valoare de 5 puncte.
-La completarea optionala a datei de nastere, clientul primeste 5 puncte.
-La prima vizita in oricare dintre cele 10 locatii La Mama sau 2 locatii Cafepedia din Bucuresti, clientul primeste un bonus in valoare de 5 puncte.
-Pentru minim 4 vizite pe saptamâna, indiferent de locatie, clientul primeste un bonus in valoare de 5 puncte.
-Pentru minim o vizita/luna in cel putin 8 locatii, clientul primeste un bonus in valoare de 20 puncte.

Anexa 2 a prezentului contract se modifica dupa cum urmeaza:
Lista premiilor puse la dispozitia clientului de catre SC Trotter Restaurant SRL este disponibila in functie de locatie.

Premiile din restaurantele “La Mama” sunt:
a.10 puncte = un produs din meniul de dulciurisauclatite / un rând de cafeapentrutoatamasa / un pahar de prosecco / un cocktail
b.10 puncte = un sezlong de plaja inchiriat gratuit pentru o zi, la Marttinez Beach – Mamaia Nord (valabil de luni pana joi, in fiecare saptamana)
c.20 puncte = o carafa de limonada cu zaharsaumiere la 1l
d.20 puncte = un sezlong de plaja inchiriat gratuit, de luni pana joi, la Marttinez Beach – Mamaia Nord (valabil in fiecare saptamana)
e.40 puncte = o sticla de vin Poem inRosusau Poem inAlb la alegere / un six-pack de bere Carlsberg la 0,33l
f.50 puncte = un voucher de discount de 50 lei pe care ilpotifolosi la o consumatieulterioara
g.90 puncte = un voucher de discount de 100 lei pe care ilpotifolosi la o consumatieulterioara
h.160 puncte = un voucher de discount de 200 lei pe care ilpotifolosi la o consumatieulterioara
i.200 puncte = o excursie de o zi pentru o persoana in cadrul programului turistic Drumul Viilor
j.250 puncte = un bilet la Revelionul La Mama

Premiile din cafenelele “Cafepedia” din Bucuresti sunt:
c.10 puncte = un produs de patiserie, la alegere
d.20 puncte = un desert la alegere

Data: 24.06.2013

Anexa 5
Card Loialitate La Mama

Anexa 2 a prezentului contract se modifica dupa cum urmeaza:
Lista premiilor puse la dispozitia clientului de catre SC Trotter Restaurant SRL / SC Lipscani Restaurant SRL este disponibila in functie de locatie.

Premiile din restaurantele “La Mama” sunt:
a. 10 puncte = un produs din meniul de dulciuri sau clatite / un rând de cafeapentrutoatamasa / un pahar de prosecco / un cocktail
b.10 puncte = un sezlong de plaja inchiriat gratuit pentru o zi, la Marttinez Beach – Mamaia Nord (valabil de luni pâna joi, in fiecare saptamâna)
c.20 puncte = o carafa de limonada cu zaharsaumiere la 1l
d.20 puncte = un sezlong de plaja inchiriat gratuit, de luni pana joi, la Marttinez Beach – Mamaia Nord (valabil in fiecare saptamâna)
e.40 puncte = o sticla de vin Poem in Rosu sau Poem in Alb la alegere / un six-pack de bere Carlsberg la 0,33l
f.50 puncte = un voucher de discount de 50 lei pe care il poti folosi la o consumatie ulterioara
g.90 puncte = un voucher de discount de 100 lei pe care il poti folosi la o consumatie ulterioara
h.160 puncte = un voucher de discount de 200 lei pe care il poti folosi la o consumatie ulterioara
i.160 puncte = o sticla de vin Poem in Alb sau Poem in Rosu Double Magnum – 3 litri
j.200 puncte = o excursie de o zi pentru o persoana in cadrul programului turistic Drumul Viilor
k.200 puncte = o sticla de vin Poem in Alb sau Poem in Rosu Jeroboam – 5 litri
l.250 puncte = un bilet la Revelionul La Mama

Premiile din cafenelele “Cafepedia” din Bucuresti sunt:
m.10 puncte = un produs de patiserie, la alegere
n.20 puncte = un desert la alegere

Data 02.08.2013

Anexa 6
Card Loialitate La Mama

Anexa 2 a prezentului contract se modifica dupa cum urmeaza:

La lista premiilor puse la dispozitia clientului de catre SC Trotter Restaurant SRL / SC Lipscani Restaurant SRL in restaurantele La Mama se adauga ca si premii bilete la festivalul George Enescu 2013 dupa cum urmeaza:
-Staatskapelle Berlin – 1.09 – 10 bilete
-Staatskapelle Berlin – 2.09 – 10 bilete
-Pittsburgh Symphony Orchestra – 3.09 – 8 bilete
-National Phillarmonic of Russia – 4.09 – 12 bilete
-Orchestre de Paris – 5.09 – 16 bilete
-Orchestre de Paris – 6.09 – 12 bilete
-Orchestra Sinfonica della Rai Torino – 9.09 – 12 bilete
-Orchestra si Corul Dell’Accademia Nazionale di Santa Cecilia – 11.09 – 10 bilete
-London Phillarmonic Orchestra – 13.09 – 8 bilete
-Die Munchener Phillarmonic – 18.09 – 12 bilete
-Russian National Orchestra – 25.09 – 8 bilete
-Russian National Orchestra – 26.09 – 8 bilete

Toate biletele la festivalul George Enescu disponibile prin cardul de loialitate La Mama au valoarea de 60 puncte.

La cererea unui client de achizitionare a unuia sau a mai multor bilete la orice spectacol din cadrul Festivalului Enescu, acesta va primi un voucher.

Cu acest voucher, clientul va trebui sa-si ridice biletele de la restaurantul La Mama Ateneu in decurs de maxim 7 zile de la achizitionarea biletului.

In caz contrar, biletele nu vor mai fi disponibile, iar punctele nu vor fi returnate clientului.

Biletele sunt disponibile pâna la epuizarea stocului.

Data: 13.08.2013

Anexa 7
Card Loialitate La Mama

Anexa 2 a prezentului contract se modifica dupa cum urmeaza:
Lista premiilor puse la dispozitia clientului de catre SC Trotter Restaurant SRL / SC Lipscani Restaurant SRL este disponibila in functie de locatie.

Premiile din restaurantele “La Mama” sunt:
a.10 puncte = un produs din meniul de dulciuri sau clatite / un rând de cafea pentru toata masa / un pahar de vin Poem in Alb, Rosu sau Rosé (150 ml) / un cocktail
b.20 puncte = o carafa de limonada cu zahar sau miere la 1l
c.40 puncte = un six-pack de bere Carlsberg la 0,33l
d.50 puncte = un voucher de discount de 50 lei pe care il poti folosi la o consumatie ulterioara / o sticla de vin Poem in Rosu sau Poem in Alb la alegere
e.90 puncte = un voucher de discount de 100 lei pe care il poti folosi la o consumatie ulterioara
f.160 puncte = un voucher de discount de 200 lei pe care il poti folosi la o consumatie ulterioara
g.160 puncte = o sticla de vin Poem in Alb sau Poem in Rosu Double Magnum – 3 litri
h.200 puncte = o sticla de vin Poem in Alb sau Poem in Rosu Jeroboam – 5 litri
i.250 puncte = un bilet la Revelionul La Mama
Premiile din cafenelele “Cafepedia” din Bucuresti sunt:
j.10 puncte = un produs de patiserie, la alegere
k.20 puncte = un desert la alegere

Director General,
Catalin Mahu